0 € 0,00
  • De Freeride, Tour en splitboard experts.
  • Altijd > 5000 producten in voorraad
  • Voor 16:30 besteld, morgen in huis*.
  • Gratis retouren*
Remove bar

Bezorging voor de Kerst(vakantie)? Bekijk onze bezorgtijden

< klantenservice

Verzenden en Bezorgen

  • Levertijd
    • Bezorging voor de Kerst(vakantie)

      De Kerstvakantie komt er aan en natuurlijk wil je je nieuwe gear ontvangen voordat je vertrekt richting de Alpen. Om er voor te zorgen dat je je materiaal kunt gebruiken in de bergen, of als cadeau kunt geven voor Kerstmis, hebben wij hieronder de data en tijden weergegeven per land waarvoor we de bestelling binnen moeten hebben. Bestel je voor deze datum dan heb je je bestelling voor zaterdag 22 december in huis. Heb je echt haast? Kies dan voor UPS Express of UPS Express Saver voor bezorging op de volgende werkdag wanneer je bestelt op een werkdag voor 16:00. (Alleen in Europa voor de meeste bestemmingen. Niet voor afgelegen gebieden en skidorpen of ski’s die nog gemonteerd moeten worden.)

      Deze uiterlijke besteldata zijn gebaseerd op onze normale verzendtijd +1 extra werkdag.
      ‘Bestel voor’ data en tijden voor bezorging voor zaterdag 22 December.

      LandPostNLUPS StandaardUPS Express SaverSki + Binding montageExtra informatie
      Austria N/A 17-12 16:00 20-12 16:00 17-12 08:00  
      Belgium 19-12 16:00 19-12 16:00 20-12 16:00 19-12 08:00   
      Canada
      (Major urban- and business centres)
      N/A N/A 18-12 16:00 (CET) 17-12 08:00  (CET) Gebruik de UPS calculator voor de precieze levertijd naar jouw adres.
      Czech Republic N/A 17-12 16:00 20-12 16:00 17-12 08:00 Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Denmark N/A 18-12 16:00 20-12 16:00 18-12 08:00  
      Finland N/A  >  >  > Gebruik de UPS calculator voor de precieze levertijd naar jouw adres.
      France N/A 18-12 16:00 20-12 16:00  18-12 08:00  

      Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.

      Germany (North-West) N/A 19-12 16:00 20-12 16:00  19-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Germany N/A 18-12 16:00 20-12 16:00 18-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Ireland N/A 17-12 15:00 (GMT) 20-12 15:00 (GMT)  17-12 07:00 (GMT)  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Italy N/A 18-12 16:00 20-12 16:00  18-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Netherlands 19-12 16:00 19-12 16:00  20-12 16:00  19-12 08:00   
      Norway N/A 13-12 16:00 20-12 16:00  13-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Spain N/A 17-12 16:00 20-12 16:00  17-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Sweden N/A 17-12 16:00 20-12 16:00  17-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      Switzerland N/A 17-12 16:00 20-12 16:00  17-12 08:00  Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      United Kingdom N/A 17-12 15:00 (GMT) 20-12 15:00 (GMT) 17-12 07:00 (GMT) Bekijk de UPS transit map voor regionale verschillen.
      United States N/A N/A 18-12 16:00 (CET)  17-12 08:00 (CET)  Gebruik de UPS calculator voor de precieze levertijd naar jouw adres.

      Nog een paar aandachtspunten:
      • Onze standaard levertijd indicatie is in werkdagen. Wij verzenden niet in het weekend of op 1e en 2e Kerstdag.
      • UPS bezorgt alleen op werkdagen. Er vindt dus geen bezorging plaats in het weekend of op 1e en 2e Kerstdag. Er wordt wel bezorgd op maandag 24 December.
      • Je kunt de UPS transit map gebruiken voor een indicatie van de levertijd. Om zeker te zijn van tijdige bezorging kun je het beste 1 extra werkdag er bij optellen.
      • UPS en PostNL bezorgen in principe volgens hun normale schema. Door de feestdagen drukte is er echter risico dat er vertragingen optreden in de bezorging.
      • Voor een betere indicatie van de levertijd naar jouw adres kun je de UPS shipping calculator (shipping from: Stoutenburg - 3836 - Netherlands). Dit is zeker aan te raden voor leveringen naar Scandinavië, Oost-Europa, US en Canada aangezien de levertijden per regio sterk kunnen verschillen. 
      • We zorgen er voor dat je pakketje volgens schema bij ons de deur uit gaat. Helaas kunnen wij geen harde garantie geven dat UPS en PostNL hun normale schema kunnen aanhouden.
      • De uiterlijke bestel data zijn gebaseerd op onze normale verzendtijd +1 extra werkdag.
      • Als we bindingen op de ski’s moeten monteren kan het 1 extra werkdag duren voor versturen.
      • Als de bindingen op de ski’s moeten worden gemonteerd vergeet dan niet je skischoen zoollengte door te geven in het opmerkingenveld. Als wij deze informatie niet bij je bestelling ontvangen dan kan dit zorgen voor vertraging.
      • Haast? Gebruik UPS Express of UPS Express Saver voor bezorging op de volgende werkdag wanneer besteld voor 16:00. (Alleen in Europa voor de meeste bestemmingen. Niet voor afgelegen gebieden en skidorpen of ski’s die nog gemonteerd moeten worden.)

    Reguliere levertijden

    Nederland en België = 1 werkdag
    Wanneer je je bestelling voor 16:00 (CE(S)T) plaatst wordt het nog dezelfde dag verzonden en heb je het de volgende dag in huis*. Bestel je ski’s inclusief bindingen die gemonteerd moeten worden dan kan de verzending 1-2 werkdagen langer duren, afhankelijk van de drukte. Heb je veel haast? Neem dan even contact met ons op!

    *Onze ervaring is dat het pakket in 97% van de gevallen de volgende dag wordt bezorgd in Nederland en België (UPS Standard en PostNL).

    Hieronder zie je een overzicht van de levertijden in de rest van Europa. In het geval van een buitengebied zoals een afgelegen skidorp moet je er in sommige gevallen 1-2 werkdagen bij optellen. Voor een precieze levertijdindicatie kun je gebruik maken van de UPS Calculator op de UPS website. Gebruik als afzendadres: Stoutenburg - 3836 - Nederland.

    UPS EU levertijden

  • Verzendkosten

    Gratis verzending vanf € 25,-
    Verzending binnen Nederland en België is gratis vanaf € 25,-. Onder de € 25,- betaal je slechts € 4,95. Voor een overzicht voor verzendkosten naar andere landen bekijk je onze Verzendkostenpagina of doorloop je de checkout voor de meest accurate en up-to-date weergave van de kosten. Je krijgt altijd de totale kosten te zien voordat je definitief besteld.

  • Verzendwijze
    Verzendmethode Bezorging
    UPS Standard Standaard verzending met UPS. Aflevering binnen vijf werkdagen in heel Europa, afhankelijk van de bestemming. Nederland en België 1 werkdag.
    UPS Express Saver Aflevering op de volgende werkdag overdag in vrijwel alle Europese businesscentra.
    UPS Express Aflevering op de volgende werkdag voor 10:30 uur of 12:00 uur op de meeste zakelijke adressen in Europa.
    PostNL Standaard Standaard verzending met PostNL. Aflevering op de volgende werkdag en zaterdag.
    Bezorging op ophaalpunt Aflevering op een ophaalpunt van PostNL of UPS de volgende werkdag. je kan zelf je gewenste ophaalpunt kiezen.
    Trunkrs Next Day Voor 23:59 besteld, morgenavond tussen 17:00 en 22:00 in huis. Levering alleen op werkdagen. Niet beschibaar voor grote pakketten zoals ski's en snowboards.
    Trunkrs Same Day Besteld tussen 00:00 en 11:00, dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 in huis. Levering alleen op werkdagen. Niet beschibaar voor grote pakketten zoals ski's en snowboards.
  • Bestelling Afhalen

    Wil je je bestelling afhalen in de winkel? Plaats dan je bestelling in onze webshop en geef in het opmerkingenveld, boven de bestelknop, aan dat je je producten zelf wilt afhalen. Geef ook aan welke datum je het wilt afhalen. Als bezorgmethode kun je voor Gratis Thuisbezorging kiezen. Bij het afhalen is er helaas geen gelegenheid tot passen of advies.

    Afhalen kan alleen tijdens openingstijden van onze klantenservice en/of showroom.

  • Zending Volgen
    Als wij je bestelling verzonden hebben ontvang je ’s avond een track & trace e-mail. In deze e-mail ontvang je een trackingcode en link naar de bezorger waarmee je de zending kunt volgen.
  • Bezorging Wijzigen

    Wij kunnen je bezorging wijzigen zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Is je bestelling reeds onderweg dan kunnen wij je bezorgmethode of adres niet meer wijzigen. In veel gevallen kun je een account aanmaken bij de bezorgdienst en zelf aangeven dat je het leveringsadres of bezorgtijd wilt wijzigen. Lukt dit niet neem dan contact op met de pakketdienst om je wijzigingen door te geven:

    UPS Klantenservice
    0900 2255 877 (lokaal tarief)

    PostNL Klantenservice
    0900 09900 (lokaal tarief)

  • Speciale bezorg instructies

    Wij kunnen helaas geen speciale instructies doorgeven aan de pakketbezorger. Het heeft dus geen zin om dit soort instructies in ons opmerkingveld te vermelden. Indien de zending via UPS verloopt heb je wel de mogelijkheid om een UPS My Choice account aan te maken. Zodra het pakket in het UPS verzendtraject is kun je via je je UPS account zelf speciale instructies doorgeven. Wij kunnen niet garanderen dat deze instructies worden opgevolgd.

    Bij speciale instructies verschuift de verantwoordelijkheid voor de zending in sommige gevallen van ons naar jou. Bijvoorbeeld; jij geeft de instructie aan de bezorger om het pakket bij de voordeur achter te laten. De bezorger zet het pakket voor de deur en het wordt gestolen. Wij kunnen in dat geval niet verantwoordelijk worden gehouden voor de schade.

  • Niet Thuis?
    Ben je niet thuis tijdens bezorging dan wordt een briefje achtergelaten door de pakketbezorger. Volg de instructies van de bezorgingsdienst om een 2e leverpoging in te plannen of om de bestelling af te halen bij een afhaalpunt.
  • Pakket niet ontvangen

    Heb je je pakket niet ontvangen check dan volgende dingen.

    Controleer de track & trace code
    In onze verzendbevestiging heb je een link ontvangen naar de track & trace gegevens van je pakket. Bekijk hier wat de status van je zending is. Misschien heeft de bezorger een onverwachte vertraging opgelopen of ligt het pakket op een pick-up point op je te wachten

    Controleer het bezorgadres
    Klopt het bezorgadres wat je hebt opgegeven?

    Controleer je post
    Controleer of je een briefje in de brievenbus hebt ontvangen van de bezorger. Misschien was je tijdens de eerste poging niet thuis.

    Als het pakket alsnog niet is aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Beschadigd Pakket

    Wij adviseren je om altijd de verpakking van het pakket te controleren voordat je voor ontvangst tekent. Bij substantiële schade aan het pakket (karton of tape) raden wij je aan het pakket te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice.

    Heb je al getekend voor ontvangst? Geen probleem, maak dan enkele foto’s van de doos voordat je het product gaat controleren op schade. Bij schade aan de doos en het product adviseren wij je direct contact op te nemen met de klantenservice. Gooi de beschadigde doos niet weg, deze kan nog nodig zijn voor het onderzoek van de vervoerder.

  • Bijzondere Producten

    Airbag cilinders: wij zijn niet in staat om airbag cilinders te versturen met UPS. Dit product wordt vanwege een verhoogd risico niet geaccepteerd voor verzending. Als je bestelling een Airbag cilinder bevat zullen wij je bestelling via een andere transporteur toesturen. De levertijd kan hierdoor in sommige gevallen iets langer worden. Uiteraard ontvang je hiervan gewoon een verzendbevestiging met tracking code.

  • Verpakking

    Wij vinden het erg belangrijk dat producten nieuw en onbeschadigd bij je aankomen. Voor het verzenden van je bestelling gebruiken we enkel de beste verpakkingen.

    Ski's en Snowboards:
    7 mm dubbele golf karton

    Andere producten:
    4 mm dubbele golf karton

    Alle producten worden handmatig gepickt en verpakt in ons magazijn. Bij ski's verpakken wij het paar ook altijd nog in cellofaanwrap om zo schade door wrijving en vocht te voorkomen.

  • Internationale verzendingen

    Wij verzenden wereldwijd. In de checkout kun je jouw land kiezen en krijg je de verzendkosten te zien. Staat je land er niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice.

    Wil je dat wij naar remote areas versturen zoals het noorden van Groenland of Spitsbergen neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

  • Verzending naar niet-EU landen en BTW

    Voor klanten van niet-EU landen (bijvoorbeeld: Zwitserland, Noorwegen, Canada, Verenigde Staten en Japan) wordt de BTW automatisch op je totaalprijs in mindering gebracht. Tijdens het afronden van je bestelling zie je nogmaals: €0,- BTW, weergegeven bij je totale bestelbedrag.

    Houd er rekening mee dat de BTW van het land van bezorging + de importheffingen bij aflevering bij je in rekening worden gebracht.

    • Zwitserland (vanaf januari 2018): 7,7% BTW + heffing (2,5 % van BTW / minimum CHF 21)
    • Noorwegen (vanaf oktober 2012): 25% BTW + heffing (3,5 % van BTW/ minimum NOK 155.00)

    BELANGRIJK
    1. Voor de juiste weergave van de verzendkosten moeten het bezorgadres en land correct zijn ingevuld.
    2. Het is voor ons niet mogelijk alle douaneregels ter wereld bij te houden. Informeer jezelf daarom altijd goed om onverwachte importkosten te voorkomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bijkomende import- en douanekosten.

    Rusland
    Voor verzendingen naar Rusland hebben wij de volgende gegevens nodig:

    1. Volledige naam (voor-, achternaam van de koper)
    2. Telefoonnummer
    3. Paspoortnummer
    4. Een kopie van het paspoort

    Wij versturen geen bestelling naar Russische privé adressen. Wij hebben dus te allen tijden een zakelijk bezorgadres nodig.

Klantenservice
Wat onze klanten zeggen
Ontvang de beste aanbiedingen als eerste
Betalingsopties
Verzendmethoden
Social media