Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Door de grote drukte hebben wij sommige in gevallen meer tijd nodig om je bestelling te bezorgen. Bezorgvertragingen kunnen oplopen tot 2 werkdagen. Ook leverdata voor Express-zendingen kunnen helaas niet gegarandeerd worden.
In de periode rondom Black Friday en Cyber Monday hebben wij door de grote drukte in sommige gevallen meer tijd nodig om je bestelling te verzenden. Verzendvertragingen kunnen oplopen tot 3 werkdagen. Specifiek voor ski's die gemonteerd moeten worden moet je rekening houden met enkele dagen vertraging. Ook onze bezorgers kunnen in deze drukke periode er enkele dagen langer over doen om je bestelling te bezorgen. Leverdata voor Express-zendingen kunnen helaas niet gegarandeerd worden. Wij hopen op je begrip.
Bezorging rondom de feestdagen: wij verzenden volgens onze normale verzendschema. In de maand december hebben de bezorgdiensten het echter extreem druk en kan het zijn dat je bestelling 1-3 werkdagen later bezorgd wordt. Op feestdagen wordt er niet verzonden en bezorgd (Kerst en Nieuwjaarsdag).
Aangepaste bestel deadline
Kerstavond dinsdag 24 December: bestel voor 14:00 voor zelfde dag verzending
Oudjaarsavond dinsdag 31 december: Bestel voor 14:00 voor zelfde dag verzending.
Nederland en België = 1 werkdag*
Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag
Zondag
* De kleine lettertjes
Hieronder zie je een overzicht van de levertijden in de rest van Europa. In het geval van een buitengebied zoals een afgelegen skidorp moet je er in sommige gevallen 1-2 werkdagen bij optellen. Voor een precieze levertijdindicatie kun je gebruik maken van de UPS Calculator of DHL Calculator. Gebruik als afzendadres: Amersfoort - 3824 - Nederland.


Nedeland gratis verzending vanaf € 75,-
Verzending binnen Nederland is gratis vanaf € 75,-. Onder de € 75,- betaal je slechts € 4,95.
België gratis verzending vanaf € 75,-*
Verzending binnen België is gratis vanaf € 75,-. Onder de € 75,- betaal je slechts € 4,95.
* Verzendkosten snowboards: €4,95
* Verzendkosten ski's: €7,95
Je krijgt altijd de totale kosten te zien voordat je definitief bestelt.
| Verzendmethode | Bezorging |
| UPS Standard | Standaard verzending met UPS. Aflevering binnen 5 werkdagen in vrijwel heel de EU, afhankelijk van de bestemming. Nederland en België 1 werkdag. |
| UPS Express Saver | Aflevering op de volgende werkdag overdag in vrijwel alle grote EU-steden. |
| UPS Express | Aflevering op de volgende werkdag voor 10:30 uur of 12:00 uur in vrijwel alle grote EU-steden. |
| PostNL Standaard | Standaard verzending met PostNL. Aflevering op de volgende werkdag en zaterdag. |
| DHL Express | Aflevering 1 tot 2 werkdagen overdag in vrijwel alle grote EU-steden. |
| DPD Standard | Standaard verzending met DPD. Aflevering binnen 2 tot 3 werkdagen in Nederland en België. |
| Bezorging op ophaalpunt | Aflevering op een ophaalpunt van PostNL, DHL, DPD of UPS de volgende werkdag. Je kan zelf het gewenste ophaalpunt kiezen. |
Wij kunnen niet verzenden naar postbussen en Army Post Office (APO) en Fleet Post Office (FPO) -adressen.
Levertijden zijn een indicatie en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Bezorging naar afgelegen gebieden zoals eilanden en skidorpen kan voor extra verzendtijd zorgen.
Beschikbare verzendwijze kunnen variëren per land en producttype.
Wil je je bestelling afhalen in de winkel? Plaats dan je bestelling in onze webshop en geef in het opmerkingenveld, boven de bestelknop, aan dat je je producten zelf wilt afhalen. Geef ook aan welke datum je het wilt afhalen. Als bezorgmethode kun je voor Gratis Thuisbezorging kiezen. Bij het afhalen is er helaas geen gelegenheid tot passen of advies.
Afhalen kan alleen tijdens openingstijden van onze klantenservice en/of showroom.
Wij kunnen je bezorging wijzigen zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Is je bestelling reeds onderweg dan kunnen wij je bezorgmethode of adres niet meer wijzigen. In veel gevallen kun je een account aanmaken bij de bezorgdienst en zelf aangeven dat je het leveringsadres of bezorgtijd wilt wijzigen. Lukt dit niet neem dan contact op met de pakketdienst om je wijzigingen door te geven:
UPS Klantenservice
0900 2255 877 (lokaal tarief)
PostNL Klantenservice
0900 09900 (lokaal tarief)
Wij kunnen verzenden naar bedrijfs,- hotel- of vakantieadressen. Hou wel rekening met de onderstaande punten:
Wij kunnen helaas geen speciale instructies doorgeven aan de pakketbezorger. Het heeft dus geen zin om dit soort instructies in ons opmerkingveld te vermelden. Indien de zending via UPS verloopt heb je wel de mogelijkheid om een UPS My Choice account aan te maken. Zodra het pakket in het UPS verzendtraject is kun je via je je UPS account zelf speciale instructies doorgeven. Wij kunnen niet garanderen dat deze instructies worden opgevolgd.
Bij speciale instructies verschuift de verantwoordelijkheid voor de zending in sommige gevallen van ons naar jou. Bijvoorbeeld; jij geeft de instructie aan de bezorger om het pakket bij de voordeur achter te laten. De bezorger zet het pakket voor de deur en het wordt gestolen. Wij kunnen in dat geval niet verantwoordelijk worden gehouden voor de schade.
Heb je je pakket niet ontvangen check dan volgende dingen.
Controleer de track & trace code
In onze verzendbevestiging heb je een link ontvangen naar de track & trace gegevens van je pakket. Bekijk hier wat de status van je zending is. Misschien heeft de bezorger een onverwachte vertraging opgelopen of ligt het pakket op een pick-up point op je te wachten
Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres wat je hebt opgegeven?
Controleer je post
Controleer of je een briefje in de brievenbus hebt ontvangen van de bezorger. Misschien was je tijdens de eerste poging niet thuis.
Controleer rondom je huis
Hoewel dit zeker niet de bedoeling is komt het helaas wel eens voor dat een bezorger je pakketje in de tuin, schuur, enz achterlaat.
Vraag het na bij je huisgenoten en buren
Zijn er meerdere mensen die het pakket op je adres kunnen aannemen check dan even of iemand het namens jou heeft aangenomen. Informeer ook, indien mogelijk, bij je directe buren.
Als het pakket alsnog niet is aangekomen neem dan binnen 5 werkdagen na de vermelde bezorgdatum contact op met onze klantenservice . Wacht niet te lang met melden want hoe langer je wacht hoe lastiger het wordt je pakket bovenwater te krijgen. Maak de melding altijd direct aan ons, meldingen via de pakketbezorger komen niet altijd (optijd) bij ons terecht.
Binnen de EU
Als een zending binnen de EU wordt geweigerd of niet wordt afgehaald op het pickup point dan wordt deze in de meeste gevallen automatisch aan ons geretourneerd. Als het niet automatisch wordt geretourneerd neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Nadat het pakket retour is kunnen wij je het aankoopbedrag terug betalen of nogmaals toesturen. Let op, om he pakket een 2e keer op te sturen rekenen wij verzendkosten.
Buiten de EU
Indien het bezorgadres zich buiten de EU bevindt is de klant de importeur en verantwoordelijk voor het betalen van de inklaringskosten. Het weigeren van de zending of niet afhalen laat deze kosten niet vervallen. Pakketten worden niet automatisch aan ons geretourneerd.
Wil je de zending toch weigeren neem dan contact op met onze klantenservice. Hou er rekening mee dat wij de inklaringskosten, weder-invoerkosten en verzendkosten moeten inhouden op je terugbetaling.
Wij adviseren je om altijd de verpakking van het pakket te controleren voordat je voor ontvangst tekent. Bij substantiële schade aan het pakket (karton of tape) raden wij je aan het pakket te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice.
Heb je al getekend voor ontvangst? Geen probleem, maak dan enkele foto’s van de doos voordat je het product gaat controleren op schade. Bij schade aan de doos en het product adviseren wij je direct contact op te nemen met de klantenservice. Gooi de beschadigde doos niet weg, deze kan nog nodig zijn voor het onderzoek van de vervoerder.
Inspecteer je product na ontvangst goed. Als je product reeds defect of incompleet is bij ontvangst meld dit dan voor gebruik en zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst. Wij zullen het ontbrekende onderdeel kosteloos nasturen of in het geval van een defect kosteloos het product omruilen.
Airbag cilinders: wij zijn niet in staat om airbag cilinders te versturen met UPS. Dit product wordt vanwege een verhoogd risico niet geaccepteerd voor verzending. Als je bestelling een Airbag cilinder bevat zullen wij je bestelling via een andere transporteur toesturen. De levertijd kan hierdoor in sommige gevallen iets langer worden. Uiteraard ontvang je hiervan gewoon een verzendbevestiging met tracking code.
Wij vinden het erg belangrijk dat producten nieuw en onbeschadigd bij je aankomen. Voor het verzenden van je bestelling gebruiken we enkel de beste verpakkingen.
Ski's en Snowboards:
7 mm dubbele golf karton
Andere producten:
4 mm dubbele golf karton
Alle producten worden handmatig gepickt en verpakt in ons magazijn. Bij ski's verpakken wij het paar ook altijd nog in cellofaanwrap om zo schade door wrijving en vocht te voorkomen.
Wij verzenden wereldwijd. In de checkout kun je jouw land kiezen en krijg je de verzendkosten te zien. Staat je land er niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je dat wij naar remote areas versturen zoals het noorden van Groenland of Spitsbergen neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
Voor klanten van niet-EU landen (bijvoorbeeld: Zwitserland, Noorwegen, Canada, Verenigde Staten en Japan) wordt de BTW automatisch op je totaalprijs in mindering gebracht. Tijdens het afronden van je bestelling zie je nogmaals: €0,- BTW, weergegeven bij je totale bestelbedrag.
Houd er rekening mee dat de BTW van het land van bezorging + de importheffingen bij aflevering bij je in rekening worden gebracht.
Rusland
Voor verzendingen naar Rusland hebben wij de volgende gegevens nodig:
Wij versturen geen bestelling naar Russische privé adressen. Wij hebben dus te allen tijden een zakelijk bezorgadres nodig.