Customer Service
< Customer ServiceMijn Account
-
Account Aanmaken
Via de volgende link kun je een account bij Snowcountry aanmaken: Account Aanmaken
Je kunt ook een account aanmaken bij je eerste bestelling door in de checkout het vinkje te zetten bij “Maak een account aan voor uw volgende bezoek”.
Om te bestellen is het niet nodig om een account aan te maken. Wel is het handig om je bestelgeschiedenis in te kunnen zien, eventuele nieuwsbriefvoorkeuren te wijzigen en niet telkens al je gegevens opnieuw in te moeten vullen bij vervolgbestellingen. -
Wachtwoord Vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je deze laten resetten via de volgende link: Wachtwoord Herstellen
Je ontvangt dan binnen enkele minuten op het opgegeven e-mailadres, indien bekend bij ons, een wachtwoordherstel e-mail.
-
Wachtwoord Wijzigen
Log in op je account en ga naar Account-gegevens. Vink “Wachtwoord wijzigen” aan en geef je oude en nieuwe wachtwoord op.
-
Factuur- en leveringsadres beheren
Log in op je account en ga naar Adresboek. Je kunt hier nieuwe adressen toevoegen of je bestaande factuur- en/of leveringsadres aanpassen. De wijziging is niet van invloed op nog openstaande bestellingen. Wil je het adres van een reeds geplaatste bestelling wijzigen neem dan vóór verzending contact met onze klantenservice op.
-
Nieuwsbrief aanmelden en afmelden
Je kunt je nieuwbriefregistratie op 2 manieren beheren:
- Log in op je account en ga naar je Dashboard. Onder het kopje Nieuwsbrieven kun je je in of uitschrijven op de nieuwsbrief.
- Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je gegevens kunt aanpassen en een link waarmee je je kunt uitschrijven.
-
Bestelhistorie
Log in op je account en ga naar Bestellingen. Hier vind je alle bestellingen terug die met jouw account zijn geplaatst.
-
Account Verwijderen
Wil je al jouw gegevens verwijderen stuur dan een e-mail naar helpdesk@snowcountry.nl