Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Inspecteer je product na ontvangst goed. Als je product reeds defect of incompleet is bij ontvangst meld dit dan voor gebruik en zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst. Wij zullen het ontbrekende onderdeel kosteloos nasturen of in het geval van een defect kosteloos het product omruilen.
Op alle producten bieden wij de wettelijke garantie op fabricagefouten bij normaal gebruik. Dit betekent dat je het product gedurende de verwachte levensduur zonder problemen moet kunnen gebruiken. Als minimum levensduur hanteren wij 2 jaar voor al onze producten tenzij expliciet anders vermeld op de productpagina.
Garantie na 2 jaar
In sommige gevallen kan er na 2 jaar ook nog sprake zijn van garantie op fabricagefouten. Neem contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Je kan altijd een verzoek tot garantie bij ons aanmelden maar onderstaande schadevormen vallen in de regel niet onder de wettelijke- of fabrieksgarantie:
Heeft jouw schade één van bovenstaande oorzaken dan kunnen wij niet garanderen dat je probleem onder garantie wordt opgelost.
Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen zullen wij proberen een eerste inschatting te geven van het probleem en eventuele oplossing. Je ontvangt van ons een retourlabel waarmee je het product gratis aan ons kunt retourneren.
Het defect valt binnen de garantie
Wij sturen het product op naar de leverancier of geautoriseerde reparateur om het product te laten repareren.
De afhandeling hiervan duurt gemiddeld 2-3 weken en wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de status. Als reparatie niet mogelijk blijkt zullen we je een vervangend product leveren.
De afhandeling van een goedgekeurde garantieclaim is kosteloos en proberen wij met zo min mogelijk overlast voor jou af te handelen.
Het defect valt buiten de garantie
Als de reparateur of leverancier beoordeelt dat de schade niet onder garantie valt dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen en de handling, herstel- of vervangingskosten met je overleggen.
Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen zullen wij proberen een eerste inschatting te geven van het probleem en eventuele oplossing. Je kunt het product vervolgens op eigen kosten aan ons retourneren. Ook kan het in sommige gevallen voorkomen dat wij je doorverwijzen naar de fabrikant of leverancier in je eigen land voor een snellere afhandeling. Uiteraard blijven wij je aanspreekpunt.
Het defect valt binnen de garantie
Wij sturen het product op naar de leverancier of geautoriseerde reparateur om het product kosteloos te laten repareren.
De afhandeling hiervan duurt gemiddeld 2-3 weken en wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de status. Als reparatie niet mogelijk blijkt zullen we je een vervangend product leveren. Let op, om het gerepareerde product weer bij jou terug te krijgen kunnen wij verzendkosten rekenen.
Het defect valt buiten de garantie
Als de reparateur of leverancier beoordeelt dat de schade niet onder garantie valt dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen en de herstel- of vervangingskosten met je overleggen.