Customer Service
< Customer Service- Levertijd
- Verzendkosten
- Verzendwijze
- Bestelling Afhalen
- Zending Volgen
- Bezorging Wijzigen
- Bezorging op een bedrijfs,- hotel- of vakantieadres
- Speciale bezorg instructies
- Niet Thuis?
- Pakket niet ontvangen
- Bestelling geweigerd of niet afgehaald op pickup point
- Beschadigd Pakket
- Bijzondere Producten
- Verpakking
- Internationale verzendingen
- Verzending naar niet-EU landen en BTW
- Moet ik mijn ski’s of snowboard na ontvangst nog slijpen en waxen?
- Krijg ik een ski- of snowboardtas bij mijn bestelling?
- Worden mijn skibindingen gemonteerd?
- Worden mijn snowboardbindingen gemonteerd?
- Kan ik de kleur van mijn snowboard base kiezen?
- Welke maat skibinding heb ik nodig voor mijn ski?
- Welke maat stijgvellen heb ik nodig?
Feedback en Klachten
-
Waardering
Ben je tevreden met onze service of gewoon heel blij met je product dan horen wij dat graag van je! Je kunt ons mailen of taggen op Facebook en Instagram. Wij worden ook altijd heel blij van een goede beoordeling op:
Kiyoh
Facebook
Google Reviews -
Klachten
Probleem melden
Heb je een probleem met je bestelling, product of heb je een slechte ervaring dan horen we graag je feedback via helpdesk@snowcountry.nl, het contactformulier, telefoon of brief. Wij streven er naar je op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden en tot een goede en snelle oplossing te komen.Klacht escaleren
Is je probleem niet naar tevredenheid opgelost dan kun je een klacht indienen. Een ingediende klacht wordt binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvang je binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. Dit zijn maximum termijnen, wij streven er naar op werkdagen binnen 48 uur te reageren en doen er alles aan om samen met jou tot een goede oplossing te komen.
Wanneer je niet tevreden bent met ons uiteindelijke antwoord
Indien je je niet kunt vinden in onze uiteindelijke klachtenafhandeling dan heb je 6 weken de tijd om hier tegen in beroep te gaan. Je kunt ons dit schriftelijk per e-mail of brief laten weten en aangeven dat je een andere oplossing wilt. Wij zullen je klacht nogmaals in behandeling nemen. Wij zullen in de meeste gevallen binnen enkele dagen antwoorden, maar uiterlijk binnen 4 weken.Wanneer je het niet eens bent met de uitkomst
Kom je er echt niet met ons uit, heb je de bovenstaande klachtenprocedure doorlopen en woon je in de E.U., Noorwegen, Ijsland of Liechtenstein dan kun je je met je klacht wenden tot het geschillenorgaan Online Dispute Resolution (ODR) van de EU. Je vindt deze via de volgende url:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Dien je klacht hier binnen 12 maanden in nadat je je initiële klacht bij Snowcountry hebt ingediend. Wij willen je er op wijzen dat wij niet verplicht zijn mee te werken aan een geschillenbeslechting via een arbitragecommissie zoals de ODR.Kun of wil je je klacht niet indienen bij een geschilleninstantie dan kun je je klacht ook altijd direct voorleggen aan een daartoe bevoegde rechter.