Laden...

Customer Service

< Customer Service

Betalen

  • Betaalmethodes

    De beschikbare betalingsmethodes verschillen per land. In de checkout zie je na het kiezen van het bezorgland de beschikbare betaalopties. Wij rekenen geen betaalkosten. Je bestelling wordt pas verzonden als wij je betaling hebben ontvangen.

    Beschikbare betaalopties in Nederland:
    iDeal, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal, Apple Pay, Google Pay, Achteraf betalen met Klarna en IBAN-overschrijving

    Beschikbare betaalopties in België:
    Mister Cash, DIRECTebanking, Creditcard (VISA en MasterCard), PayPal, Apple Pay, Google Pay en IBAN-overschrijving

    Overschrijven
    Om te betalen via een IBAN-overschrijving kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je dan een factuur toe waarna je de betaling kunt voldoen. Onze betaalgegevens zijn:

    Naam: Snowcountry B.V.
    Bank: Rabobank 
    IBAN: NL28RABO0148134750 
    BIC: RABONL2U 
    Onder vermelding van je ordernummer

    De verwerking van een betaaloverschrijving kan 1 tot 3 dagen duren. Wij verzenden de producten nadat de overschrijving bij ons is verwerkt.

    Betaalmethoden
    Betaalwijze Betaalkosten Beschikbaar in
    iDeal Gratis Nederland
    Mister Cash / Bancontact Gratis België
    Apple Pay Gratis Wereldwijd
    Google Pay Gratis Wereldwijd
    Paypal Gratis Wereldwijd
    Achteraf betalen met Klarna Klarna Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden
    Creditcard (VISA en Mastercard) Gratis Wereldwijd
    DIRECTebanking / SOFORT Gratis Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en België
    Carte Bancaire Gratis Frankrijk
    Vooruitbetaling Gratis Wereldwijd
    Contant betalen in de winkel Gratis Nederland
    Pin- en creditcardbetaling in de winkel Gratis Nederland
    Snowcountry Gift Cards Gratis EU
  • Prijs en korting

    Wij houden onze markt nauwlettend in de gaten en proberen altijd de best mogelijke prijs aan te bieden. Hierdoor kunnen de prijzen regelmatig fluctueren. Wij werken niet met geplande kortingsacties en kunnen je daarom ook niet vertellen wanneer een product een prijsverandering ondergaat. Heb je een product online aangeschaft en ondergaat deze binnen 7 dagen na bestelling bij ons een prijsdaling dan matchen wij, op aanvraag, met terugwerkende kracht de prijs en crediteren wij het verschil. Voorwaarde is wel dat het door jou bestelde product, in kleur en/of maat combinatie, ten tijde van de actie nog op voorraad is. Winkelaankopen in onze showroom zijn uitgesloten van deze prijs-match.

    Wij onderhandelen niet over de prijs. Bij Snowcountry vinden wij dat iedereen dezelfde prijs verdient, wij werken daarom niet met aanvullende kortingen door middel van algemene promotiecodes of op basis van lidmaatschappen.

    Uiteraard doen wij ons best om al onze producten altijd zo scherp mogelijk aan te bieden. Onze filosofie is de beste wintersportwinkel van Europa te zijn d.m.v. het leveren van de mooiste producten, snelle levering, snelle respons op vragen, goede aftersales, garanties en uiteraard onze kennis.

  • Kortingscodes

    Wanneer eer een kortingscode actie actief is dan kun je deze in je winkelmandje invullen en toepassen. De korting wordt vervolgens gelijk zichtbaar, zonder kortingscode wordt de korting niet automatisch toegepast.

    Kortingscodes op andere websites
    Wij geven geen algemene kortingscodes uit aan affiliate websites. Helaas zijn er wel een aantal websites die claimen een kortingscode voor onze webshop te hebben maar deze werken niet. Wij werken niet met deze partijen samen en hebben hier geen invloed op.

  • BTW

    Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.
    Voor klanten buiten de EU worden alle prijzen standaard weergegeven zonder BTW. De BTW wordt voor niet-EU klanten bij bezorging samen met de importkosten verrekend tegen het lokale tarief.

    Voor klanten van niet-EU landen (bijvoorbeeld: Zwitserland, Noorwegen, Canada, Verenigde Staten en Japan) wordt de BTW automatisch op de totale prijs in mindering gebracht. Tijdens het afronden van je bestelling zie je nogmaals: € 0,- BTW, weergegeven bij je totale bestelbedrag.

    Houd er rekening mee dat de BTW van het land van bezorging + de importheffingen bij aflevering bij je in rekening worden gebracht.

    Zwitserland (vanaf januari 2024): 8,1% VAT + heffing CHF 24
    Noorwegen (vanaf oktober 2012): 25% VAT + heffing (3,5 % van BTW/ minimum NOK 165,-)

     BELANGRIJK:
    1. Voor de juiste weergave van de verzendkosten moeten het bezorgadres en land correct zijn ingevuld.
    2. Het is voor ons niet mogelijk alle douaneregels ter wereld bij te houden. Informeer jezelf daarom altijd goed om onverwachte importkosten te voorkomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor bijkomende import,- en douanekosten.
  • Export, Tax Free en BTW teruggave

    Ga je een nieuw gekocht product exporteren naar een land buiten de EU dan kun je bij ons de BTW terugvragen. Voor een succesvolle teruggave hebben wij altijd de originele papieren factuur nodig met een exportstempel van de douane, een scan of foto volstaat niet. Ook een stempel op de orderbevestiging voldoet niet. Je kunt de originele gestempelde factuur opsturen naar:

    Snowcountry
    Stoutenburgerlaan 17b
    3836 PC, Stoutenburg-Noord
    Nederland

    Let op

    Alleen een gestempelde factuur wordt in behandeling genomen, gestempelde orderbevestigingen, pakbonnen of andere documenten kunnen niet verwerkt worden.

    Voorwaarden om in aanmerking te komen voor BTW teruggave
    1. Je bestelling wordt binnen de EU geleverd.
    2. Je bent aantoonbaar woonachtig buiten de EU.
    3. Factuurwaarde bedraagt € 150,- of meer.
    4. Je moet de factuur en producten zelf tonen aan de douane.
    5. Je moet de producten binnen 3 maanden na aankoop uitvoeren.
    6. Zonder gestempelde papieren factuur kunnen wij geen BTW terugstorten.
    7. Wij kunnen enkel terugstorten op de betaalmethode waarmee de bestelling is voldaan. 
    8. Het verwerken van een BTW-teruggave duurt maximaal 30 dagen.

    Let op

    Deze werkwijze is niet gelijk aan tax free shoppen (via bijv. Global Blue). Je ontvangt van ons geen tax-free documenten waarmee je de BTW van de douane terug krijgt. Wij betalen de BTW aan je terug terug nadat wij de gestempelde factuur als exportbewijs van je hebben ontvangen. De werkwijze kan per land en luchthaven verschillen, informeer jezelf daarom goed waar en hoe je de exportstempel kunt verkrijgen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet kunnen verkrijgen van een exportstempel.

  • De betaling mislukt of wordt geweigerd

    Creditcard betaling
    Als je creditcardbetaling wordt geweigerd kan dat verschillende oorzaken hebben. Veel voorkomende oorzaken:

    • De meest voorkomende reden is te weinig krediet of een te lage limiet.
    • Ingevoerde gegevens en/of 3D secure code zijn onjuist
    • Naam en adres wijken af van de gegevens op de creditcard
    • Het land waar de creditcard is afgegeven wijkt af van het land waar vandaan de order wordt geplaatst (bijv. bestellen vanuit Frankrijk met een Engelse creditcard).
    • Je bestelt vanuit een land dat als een hoog risico land wordt gemarkeerd.
    • Er is een restrictie vanuit de creditcard verstrekker opgelegd.

    Klarna betaling
    Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijkt Klarna naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij Klarna, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden. Als je nooit eerder bij Klarna besteld hebt worden hoge bedragen in de meeste gevallen afgekeurd.

    Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

    PayPal
    Als je kiest voor betalen met PayPal moet je inloggen op PayPal. Als betalen niet lukt controleer dan of je de juiste inloggegevens voor je PayPal account gebruikt en of de gekoppelde creditcard of bankrekening nog actief is.

    iDeal
    Door te kiezen voor iDeal kies je voor een betaling rechtstreeks via je bank. Lukt het betalen niet controleer dan de status van iDeal op https://availability.ideal.nl/ . Als er een storing wordt aangegeven voor jouw bank kies dan, indien mogelijk, voor een andere betaalwijze. Wordt er geen storing weergegeven neem dan contact op met onze klantenservice.

    Bancontact
    Door te kiezen voor Bancontact kies je voor een betaling rechtstreeks via je bank. Lukt het betalen niet kies dan, indien mogelijk, voor een andere betaalwijze of neem contact op met onze klantenservice.