Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Bestel je van buiten de EU, CH of NO houd dan rekening met de volgende zaken:
Bestelling naar de Verenigde Staten worden in 2 tot 4 werkdagen geleverd. De verzendkosten zijn afhankelijk van het type pakket en worden in de checkout getoond voordat je de bestelling afrond.
Dollar prijs
In onze webshop reken je af in Euro’s (€) of US Dollars ($). Als je er voor kiest om in Euro's te betalen dan is de uiteindelijke prijs die je in Dollars ($) betaald afhankelijk van de valutakoers die jouw creditcardmaatschappij of Paypal ten tijde van je bestelling rekent.
Meer informatie
https://hts.usitc.gov/
https://www.cbp.gov/trade/basic-import-export/internet-purchases
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2025/07/suspending-duty-free-de-minimis-treatment-for-all-countries/
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2025/07/further-modifying-the-reciprocal-tariff-rates/
https://www.cbp.gov/newsroom/national-media-release/de-minimis-value-increases-800
https://www.paypal.com/us/cshelp/article/where-can-i-find-paypals-currency-calculator-and-exchange-rates-help109
Heb je je keuze gemaakt? Dan ben je nog maar een paar stappen verwijderd van bezorging.
1. Plaats het product in je Winkelwagen
2. Ga door naar afrekenen
3. Vul je persoonlijke gegevens in
4. Geef aan of je gelijk een account wilt aanmaken. Dit is niet verplicht.
5. Kies je gewenste betaal- en bezorgmethode
6. Ga akkoord met de algemene voorwaarden
7. Plaats de bestelling en voer je betaalgegevens in
Na bestelling ontvang je van ons, binnen enkele minuten, een orderbevestiging per e-mail. Op deze orderbevestiging staan alle door jou bestelde producten inclusief eventuele gratis producten. Controleer de bevestiging altijd goed en als er iets niet klopt neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
De verzendbevestiging ontvang je op de dag van verzending in de loop van de avond.
Wil je je bestelling wijzigen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen je bestelling niet meer wijzigen na verzending.
Ski’s met bindingen
Heb je ski’s met bindingen en montage besteld dan kunnen wij de bestelling alleen nog wijzigen als wij de bindingen nog niet gemonteerd hebben.
Zolang je bestelling nog niet verstuurd is kun je deze annuleren. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Ski’s met bindingen
Als je ski’s met bindingen hebt besteld is het van belang dat je je bestelling annuleert voordat deze gemonteerd zijn. Als je ski’s al gemonteerd zijn dan is de bestelling niet meer te annuleren.
Binding kiezen en toevoegen
Als je ski’s samen met skibindingen bestelt profiteer je van een extra scherpe set-prijs. Om hier gebruik van te maken kies je eerst de ski die je wilt en klik je op de knop:
Gratis skibinding montage
Bij aanschaf van ski’s met skibindingen is de montage kosteloos. Om de bindingen op de ski’s te kunnen monteren hebben wij alleen jouw skischoenmaat in millimeters nodig. Op de zijkant van de hak van je skischoen staat in het plastic de millimetermaat. Deze millimetermaat kun je aan ons doorgeven via het Opmerkingenveld boven de bestelknop in de checkout.

Heb je de schoenmaat niet bij de hand dan kun je alsnog gewoon bestellen. Wij sturen je een e-mail waarin we je om je schoenmaat vragen. Je kunt hierop antwoorden wanneer het jou uitkomt.
Een andere optie is dat je de mondo maat van je skischoen doorgeeft. In dat geval moeten wij ook altijd het merk en model van de skischoen weten. Dan kunnen wij de millimetermaat erbij zoeken. Je kunt deze gegevens achterlaten in het opmerkingenveld of je kunt deze onder vermelding van je bestelnummer naar ons mailen.
Afwijkende montage
Wij monteren al onze ski’s standaard op het aanbevolen (recommended) montagepunt. Mocht je hiervan willen afwijken geef dit dan aan in het opmerkingenveld. Wil je verder advies m.b.t. skimontage neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op! Als je bij ons een ski koopt en de binding laat monteren door ons, dan wordt deze gemonteerd op de zoollengte van je schoen (wij monteren enkel op basis van de door jou verstrekte gegevens). De ski wordt niet afgesteld op individuele behoeftes aangezien wij niet jouw skischoen hebben om de fijn afstelling mogelijk te maken. Wij willen het niet op ons geweten hebben dat de ski niet goed staat afgesteld en door ons toedoen blessures kunt oplopen. In nagenoeg ieder gebied stellen de winkels de ski af voor een fooi. Veiligheid mag nooit in het geding komen. Wij adviseren de binding af te laten stellen in een lokale skiwinkel. Je kunt de fijn afstelling uiteraard ook zelf doen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de correcte afstelling van je bindingen.
Kom je er niet uit dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Bestel je ski’s plus bindingen vanuit de V.S. of Canada dan kunnen wij de bindingen wegens aansprakelijkheid niet voor je monteren. Uiteraard kun je deze producten wel gewoon bestellen, ze worden dan ongemonteerd bij je geleverd.
Binding kiezen en toevoegen
Als je een snowboard samen met snowboardbindingen bestelt profiteer je van een extra scherpe set-prijs. Om hier gebruik van te maken kies je eerst het snowboard dat je wilt en klik je op de knop + SNOWBOARD BINDING.
Snowboard binding
Wij geven vervolgens 3 aanbevolen bindingen weer op basis van het snowboard dat je hebt gekozen. Je kunt uiteraard een andere binding kiezen op basis van je eigen filter voorkeuren.
Snowboardbindingen worden niet door ons op het snowboard gemonteerd.
De eerste bestelpoging is mislukt en nu is het product niet meer op voorraad
Op het moment dat je het betaalproces start wordt er voorraad voor je gereserveerd. Als de betaling vroegtijdig wordt afgebroken kan het zijn dat de voorraad niet direct wordt vrijgegeven om opnieuw te bestellen. Als dit gebeurt en het product is na 5 minuten nog niet te bestellen neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je vragen over een product of heb je moeite een keuze te maken dan helpen wij je graag met advies. Wij hebben allemaal ervaring met freeriden, snowboarden en/of tourskiën en gebruiken veel van de door ons verkochte producten zelf ook. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] of bel ons.
Wij bieden de mogelijkheid tot zakelijk bestellen voor bedrijven buiten Nederland. Als niet-Nederlandse zakelijke klant kan je op basis van een ‘intracommunautaire levering’ zonder BTW bestellen. Volg hiervoor de volgende stappen:
1.) Maak een account aan op onze website met je zakelijke e-mailadres (dus geen Gmail, Hotmail, Outlook, etc.)
2.) Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin het e-mailadres waarmee je je account hebt geregistreerd, je bedrijfsnaam en BTW-nummer.
3.) Wij controleren de gegevens en passen je account aan naar het 0%-BTW tarief.
4.) Na terugkoppeling van ons kun je bestellen in onze webshop en wordt de BTW in de checkout niet in rekening gebracht.
Nederlandse bedrijven kunnen uiteraard gewoon bij ons bestellen en vervolgens de BTW terugvragen via de Belastingdienst.