Laden...

Stuur ons een bericht

Stuur ons een bericht, dan reageren wij zo snel mogelijk

Bestellen

  • Ski’s met bindingen bestellen

    Binding kiezen en toevoegen
    Als je ski’s samen met skibindingen bestelt profiteer je van een extra scherpe set-prijs. Om hier gebruik van te maken kies je eerst de ski die je wilt en klik je op de knop:


    Wij geven vervolgens 3 aanbevolen bindingen weer op basis van de ski die je hebt gekozen. Je kunt uiteraard een andere binding kiezen in de categorieën Alpine, Tour of Tech/Pin.

    Gratis skibinding montage
    Bij aanschaf van ski’s met skibindingen is de montage kosteloos. Om de bindingen op de ski’s te kunnen monteren hebben wij alleen jouw skischoenmaat in millimeters nodig. Op de zijkant van de hak van je skischoen staat in het plastic de millimetermaat. Deze millimetermaat kun je aan ons doorgeven via het Opmerkingenveld boven de bestelknop in de checkout.

    Skischoen zoollengte aflezen
    Heb je de schoenmaat niet bij de hand dan kun je alsnog gewoon bestellen. Wij sturen je een e-mail waarin we je om je schoenmaat vragen. Je kunt hierop antwoorden wanneer het jou uitkomt.

    Een andere optie is dat je de mondo maat van je skischoen doorgeeft. In dat geval moeten wij ook altijd het merk en model van de skischoen weten. Dan kunnen wij de millimetermaat erbij zoeken. Je kunt deze gegevens achterlaten in het opmerkingenveld of je kunt deze onder vermelding van je bestelnummer naar ons mailen.

    Afwijkende montage
    Wij monteren al onze ski’s standaard op het aanbevolen (recommended) montagepunt. Mocht je hiervan willen afwijken geef dit dan aan in het opmerkingenveld. Wil je verder advies m.b.t. skimontage neem dan contact op met onze klantenservice.

    Afstelling en DIN

    Let op! Als je bij ons een ski koopt en de binding laat monteren door ons, dan wordt deze gemonteerd op de zoollengte van je schoen (wij monteren enkel op basis van de door jou verstrekte gegevens). De ski wordt niet afgesteld op individuele behoeftes aangezien wij niet jouw skischoen hebben om de fijn afstelling mogelijk te maken. Wij willen het niet op ons geweten hebben dat de ski niet goed staat afgesteld en door ons toedoen blessures kunt oplopen. In nagenoeg ieder gebied stellen de winkels de ski af voor een fooi. Veiligheid mag nooit in het geding komen. Wij adviseren de binding af te laten stellen in een lokale skiwinkel. Je kunt de fijn afstelling uiteraard ook zelf doen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de correcte afstelling van je bindingen.

    Kom je er niet uit dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    Skibindingen en de Verenigde Staten en Canada

    Bestel je ski’s plus bindingen vanuit de V.S. of Canada dan kunnen wij de bindingen wegens aansprakelijkheid niet voor je monteren. Uiteraard kun je deze producten wel gewoon bestellen, ze worden dan ongemonteerd bij je geleverd.

  • Problemen bij bestellen

    De eerste bestelpoging is mislukt en nu is het product niet meer op voorraad

    Op het moment dat je het betaalproces start wordt er voorraad voor je gereserveerd. Als de betaling vroegtijdig wordt afgebroken kan het zijn dat de voorraad niet direct wordt vrijgegeven om opnieuw te bestellen. Als dit gebeurt en het product is na 5 minuten nog niet te bestellen neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Internationale bestellingen
    • Wij verzenden over de hele wereld. 
    • De verzendkosten zie je in de checkout voordat je de bestelling afrond. 
    • De levertijd naar jouw land kun je terugvinden op de website van UPS: UPS Calculator (Gebruik als afzendadres: Amersfoort - 3824 - Nederland). 
    • Bestel je van buiten de EU dan betaal je geen BTW in onze webshop.

    Bestel je van buiten de EU, CH of NO houd dan rekening met de volgende zaken:

    1. Verzendkosten worden getoond in de checkout nadat je het bezorgland hebt geselecteerd.
    2. De levertijd naar jouw land kun je terugvinden op de website van UPS: UPS Calculator (Gebruik als afzendadres: Stoutenburg - 3836 - Nederland)
    3. Je betaalt niet de 21% Nederlandse BTW.
    4. Er kan bij levering BTW, importkosten en handelingskosten gerekend worden. Hoeveel dit is hangt af van de regels van jouw land, informeer je dus goed om onverwachte kosten te vermijden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze kosten en kunnen deze in geen geval vergoeden. Lees meer over BTW in dit artikel.
    5. Retourneren van de producten, ook in het geval van een garantieaanvraag, is op eigen kosten.
    6. Als je je product retourneert vergoeden wij niet de originele (express) verzendkosten.
    7. Airbag cilinders en producten met airbag cilinders kunnen niet buiten Europa worden verstuurd.

Verzenden en Bezorgen

  • Levertijd

    Bezorging rondom de feestdagen: wij verzenden volgens onze normale verzendschema. In de maand december hebben de bezorgdiensten het echter extreem druk en kan het zijn dat je bestelling 1-3 werkdagen later bezorgd wordt. Op feestdagen wordt er niet verzonden en bezorgd.

    Reguliere levertijden

    Nederland en België = 1 werkdag*

    Maandag t/m Vrijdag

    • Normale pakketten en ski's & snowboards t/m 170cm: voor 22:00 besteld = volgende dag in huis*. Bezorging maandag t/m zaterdag met PostNL.
    • Ski's en snowboards langer dan 170cm: voor 16:00 besteld = volgende werkdag in huis*. Bezorging maandag t/m vrijdag met UPS/DHL.


    Zaterdag

    • Normale pakketten en ski's & snowboards t/m 170cm: voor 16:00 besteld = maandag in huis*. Bezorging maandag t/m zaterdag met PostNL.
    • Ski's en snowboards langer dan 170cm: op zaterdag besteld = dinsdag in huis*. Bezorging maandag t/m vrijdag met UPS/DHL.


    Zondag

    • Bestellingen die op zondag worden geplaatst worden op maandag verzonden.

    Extra bezorgopties:

    • Pakketpunt. Pakketjes t/m 170cm kun je kosteloos laten bezorgen op een pakketpunt van PostNL
    • Avondlevering. Pakketjes t/m 170cm kun je de volgende werkdag laten bezorgen tussen 18:00 en 22:00. Alleen beschikbaar in NL.
    • Zondaglevering. Bezorging op zondag is mogelijk voor pakketten t/m 170cm via PostNL. Uiterlijke besteltijd is zaterdag 17:00. Alleen beschikbaar in NL.
    • Express levering. UPS Express Saver garandeert levering op de volgende werkdag. UPS Express garandeert levering de volgende werkdag voor 12:00. DHL Express levert de volgende werkdag, leverdatum is niet gegarandeerd. Bestelling dient geplaatst te worden op werkdagen voor 16:00 en levering vindt alleen plaats op werkdagen.

     
    * De kleine lettertjes

    • Voor de standaard bezorging zijn wij afhankelijk van onze transportpartners. Wij kunnen daarom geen 100% garantie afgeven over de bezorgdag. Alle op onze website aangegeven levertijden zijn een indicatie en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Onze ervaring is dat het pakket in 95% van de gevallen op de aangegeven dag wordt bezorgd in Nederland en België (UPS Standard, DHL en PostNL).
    • Bestellingen die op zondag worden geplaatst worden op maandag verzonden.
    • Bestel je ski’s inclusief bindingen die gemonteerd moeten worden dan doen wij er alles aan je ski's nog dezelfde dag te monteren. In zeldzame gevallen kan de verzending 1-2 werkdagen langer duren, afhankelijk van de drukte. Drukke periodes zijn bijvoorbeeld, maandagen, Black Friday, de week voor de kerstvakantie en de week voor de voorjaarsvakantie. Heb je veel haast? Neem dan even contact met ons op!
    • Plaats je een bestelling voor meerdere producten met verschillende levertijdindicaties dan geldt de levertijdindicatie van het product met de langste levertijd.
    • Er wordt niet bezorgd of verzonden op nationale feestdagen.


    Hieronder zie je een overzicht van de levertijden in de rest van Europa. In het geval van een buitengebied zoals een afgelegen skidorp moet je er in sommige gevallen 1-2 werkdagen bij optellen. Voor een precieze levertijdindicatie kun je gebruik maken van de UPS Calculator of DHL Calculator. Gebruik als afzendadres: Amersfoort - 3824 - Nederland.

    UPS EU levertijden

    DHL EU levertijden

Retourneren

  • Zo werkt retourneren in het kort

    Is het product toch niet wat je er van verwacht dan mag je het uiteraard gewoon terugsturen. Laat ons binnen 15 dagen weten dat je je bestelling wilt retourneren. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven (maar we zouden het waarderen als je dat wel doet). Nadat je ons hebt laten weten dat je je bestelling wilt retourneren heb je nog 15 dagen de tijd om het daadwerkelijk terug te sturen.

    De 4 belangrijkste retourpunten op een rij:*

    1. Gratis retourneren binnen 15 dagen vanuit Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Nederland, Polen, Spanje en Zweden. Vraag hiervoor een retourlabel aan via onderstaande knop. Retourneren vanuit andere landen is op eigen kosten.
    2. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag, inclusief standaard verzendkosten (binnen de EU, UK, CH en NO), terug binnen 5 werkdagen na retourontvangst, mits het product in originele staat is.
    3. Ruilen? Stuur je bestelling retour en bestel het nieuwe product op onze website.
    4. Maatwerk producten zoals ski’s waar de bindingen naar jouw specificaties op zijn geboord kunnen niet worden geretourneerd.

    * Wij houden het retourproces graag simpel en daarom hebben wij de belangrijkste punten hier voor je op een rij gezet. Wil je al je wettelijke rechten en plichten weten lees dan: Voorwaarden en Uitsluitingen

     

    Een gratis retour kan alleen aangemeld worden bij retouren vanuit de bovenstaande landen.

Over Snowcountry